Як тільки українці впритул підійшли до розуміння недоліків демократичної форми правління державою, впровадженою в Україні і багатьох країнах світу, нам почали навіювати новий міф про народовладдя. Мовляв, все чого не вистачає нашій державі, то це прямого народовладдя, за яким основні рішення щодо управління правами суспільства й держави схвалюються безпосередньо всіма громадянами на референдумах або зборах. На цій платформі політичні сили почали будувати свої нові гасла.

Чи є він? Живий, здоровий та набирає обертів? Так, є. Не живе, а проживає. Не здоровий, а хворий, як і хвора наша економіка. Набирає обертів? Ні, швидше за все, безнадійно тупцює на місці. За паперами є, за статистикою... А в реальності, той бізнес, за рахунок якого живе держава в цивілізованому світі, в Україні ледве зводить кінці з кінцями.

Подвійне громадянство і земля

Різні приємні і не дуже люди час від часу намагаються продати нам ідею подвійного громадянства. Адже в Європі це нормально! І в Америці також! Тому, щоб стати частиною «цивілізованого світу», нам потрібне подвійне громадянство. Не економіка, не культура, не суди, не поліція, не збройні сили… А саме подвійне громадянство врятує нас та Україну.

А давайте розберемося, що таке вибори взагалі? Адже це ніщо інше, як селекційний відбір саме тих людей, які будуть здійснювати владні повноваження, і визначати, як нам з вами далі жити. Та й чи жити взагалі!

Кожна людина в середньому за рік створює 350 кг сміття. Помножити на тридцять мільйонів, або скільки нас там є, вилітає загрозлива цифра, - більше десяти мільярдів кілограм сміття. Плюс відходи виробництва. Приблизно п’ять відсотків відходів, відсортовується та переробляється, як вторинна сировина. Все решта потрапляє на сміттєзвалища!

Загальне правило говорить про наступне. Якщо до влади приходить новий уряд і не має попереднього плану реформ та команди реформаторів у своєму складі, то такий уряд, швидше за все, буде провальним. Реформи повинні бути розроблені ще до приходу до влади. Команда реформаторів також повинна бути сформована заздалегідь.

Навіщо думати про бариг? Все вірно, нехай платять податки. Нічого страшного з ними не станеться, якщо будуть запроваджені касові апарати. Держава має контролювати цих ФОПників. Ось приблизно такі думки іноді можна почути від окремих громадян щодо малих підприємців. Це почути. Але так думають набагато більше громадян, ніж ми можемо подумати.

Всім відомо, що в старіших багатоквартирних будинках є велика проблема з обліком тепла. При вертикальній розводці тепломереж лічильники потрібно ставити на кожну батарею. Ми добре розуміємо, що технічних задач, які не можна вирішити, немає в принципі.

Багато з нас пам’ятають, що колись «Поступ» був іншим. Тоді хороші люди об’єдналися для того, щоб робити щось хороше для держави. А, паралельно, розважатися, шукати ділові зв’язки та інше. Адже краще бути з кимось, ніж самому. На загальних патріотичних поглядах «Поступ» будувався, як організація впливу на владу.

Для початку короткий екскурс в недалеке минуле. Система Семашка — радянська модель охорони здоров’я. Це так звана «централізована» система, впроваджена на початку ХХ століття. По суті, це «планова економіка» в медицині. Так буде зрозуміло, чому вона сьогодні себе віджила.