Одним із наших найважливіших завдань є зростання чисельності організації. Ми - ідеологічна організація, тому варто наголосити, що нам не потрібні випадкові люди, які, не розібравшись, написали заяву про вступ. Так, з одного боку, можемо казати, що це перемога, адже людина сама знайшла нас і хоче приєднатись. Але чи розібралась вона з ідеологією, чи зрозуміла та сприйняла її?

Дуже висока вірогідність, що людина, котра самостійно прийняла рішення щодо «Поступу», скоріш за все знаходиться у власній омані і чекає від організації не зовсім того, що є насправді.

Ми можемо про це заявляти, адже майже постійно проводимо роботу щодо подолання оман та роз’яснюємо  нашу ідеологію та засади роботи нашого руху.

Чому так відбувається. Це не пов’язано із тим, що у нас щось надскладно, або не зрозуміло. Навпаки,  все просто. Ми єдина ідеологічна сила, що має на  меті зміну системи влади, чітко розуміє проблеми в Україні (це демократична система влади та її породження – олігархія), та має чіткий план, як їх подолати. Інших задач у нас немає.

Більшість політичних сил та громадських об’єднань виконують певні задачі або замовлення (наприклад, правозахисні організації). Причому, це можуть бути цілком нормальні об’єднання, що роблять гарні та правильні речі. Але вони не спрямовані на проведення корінних змін. Вони лікують наслідки, але не борються із причинами.

Інші ж політичні або громадські сили спрямовані виключно для заходу у владу, та найчастіше працюють за олігархічною формулою: «гроші-вибори-прихід до влади-повернення грошей з прибутком-знову вибори».

Я на це додатково так звертаю увагу тому, що якраз людина, яка самостійно нас знайшла, може уявляти собі один з зазначених варіантів.

Тепер повернемось до реклами. В кадровій роботі реклама якраз призводить до того, що людина про нас дізнається, їй, наприклад, все подобається і вона пише заяву про вступ до «Поступу». Начебто, супер, але ні. Вступ до ідеологічної організації, коли ти не розібрався в ідеології, – це не зовсім правильне рішення. Адже потім  вже в процесі перебування в організації, почнуть ставати більш зрозумілими питання ідеології. І, наприклад, людина зрозуміє, що насправді вона не розділяє такі ідеї, та  буде змушена або виходити з організації, або «терпіти» своє рішення.

Так чи потрібна нам реклама? Так, потрібна. І як можна більше. Але це питання більше пропаганди, а не кадрової роботи. В нашій діяльності нічого не відбувається окремо, або само по собі. Це все частини однієї єдиної системи, що працюють разом на один результат, на нашу перемогу. І реклама також допомагає у кадровій роботі, так, опосередковано, не напряму, але результат дає. Але принцип кадрової роботи дещо інший. 

Наша головна задача - це пошук однодумців. Це можливо при кадровій роботі методом перебору, як ми саме і працюємо. Саме такий метод дозволяє відсіяти всіх, кому це не цікаво, або не розділяє наші погляди. Працюємо тільки з тими, хто проявив цікавість, кому не байдужа доля України.  Зростання чисельності організації має відбуватись саме за рахунок однодумців, що повністю пройшли Доктрину, розуміють та сприйняли нашу ідеологію, та повністю свідомо та виважено готові приєднатись до команди, метою якої є побудова Великої України.

P.S.: Основна причина, чому ми не робимо рекламу для залучення людей, полягає в тому, що реклама діє на емоції людей. А нам не потрібно, щоб люди вступали до нас під впливом емоцій. Ми формуємо команду тих, хто має бути твердим, як граніт і спокійним, але так організовувати нашу пропаганду, щоб у людей викликати емоції, але не для вступу в «Поступ», а задля підтримки нашої громадянської ідеології. задля того, щоб разом взяти всю владу в країні і нарешті провести всі необхідні реформи, про які олігархія вже тридцять років триндить.