
ІДЕОЛОГІЧНИЙ напрямок. Робота напрямку зосереджується на роз'ясненні Доктрини «Громадянська республіка».
Додаткове завдання ідеологічного напрямку: визначитися із питанням по землі.
ПОЗИЦІЯ «ПОСТУПУ»
Мета: зробити «Поступ» лідером громадської думки. Орієнтир: випуск позиції організації з регулярністю, не менше однієї на місяць, з подальшим її розповсюдженням. Позиції повинні бути креативними, а не реактивними. Кожна позиція повинна викладатися в тому числі і на каналі «Поступу» в Ютубі.
КАДРОВИЙ напрямок.
ВНУТРІШНІ КАДРИ, пріоритетний напрямок. Мета - створити кадровий моноліт.
Вектор роботи – залучити всіх членів «Поступу» до діяльністі.
Принцип досягнення: домогтися того, щоб кожен член організації знав і розумів суть діяльності організації (всі розділи Доктрини). Схема роботи: дізнатися - зрозуміти - прийняти - діяти.
ЗОВНІШНІ КАДРИ:
Вирішити задачу чисельного зростання організації «Поступ».
Мета: домогтися регулярної роботи всіх поступовців.
Принцип роботи для членів команди: кожен день стартувати від одного нового діалогу по знайомству з «Поступом» з двома цілями: пошук тих, хто до нас приєднається і розширення інформаційного поля організації.
Успіх визначає два чинники: загальна кількість початих нових діалогів і доведення кожного діалогу до логічного завершення.
ПРОПАГАНДИСТСЬКИЙ напрямок.
Основний упор в роботі пропагандистського напрямку робиться на піарі наступних позицій:
- «Поступ» - єдина структура в Україні, яка знає і декларує сутність проблем в країні, має конкретний план дій і рухається цим шляхом.
- «Геть демократію!» і «За громадянську республіку!».
- Побудова Великої України.
- Гасла-завдання.
- Друзі - патріотично налаштовані громадяни, які підтримують Україну не словом, а ділом.
- Вороги - соціальні дрони.
Головний вектор роботи напрямку - розширення інформаційного поля впливу «Поступу» на суспільство. Інформаційне поле включає в себе:
- кількість адресної розсилки газети «Громадянська республіка», стратегічний рівень (перехід кількості в якість) - досягнення 10 000 бази розсилки;
- кількість «лайків» сторінки «Поступ» в ФБ, стратегічний рівень - досягнення 10 000 «лайків».
Зробити 12 (один в місяць) професійних коротких роликів.
Інструменти пропагандистського напрямку:
Газета «Громадянська республіка». Перейти на більш високий її рівень. Девіз: газета – спільна справа!
САЙТ. Переробити інтернет-сайт організації. Будь-хто, хто зайшов на сайт, повинен легко зрозуміти, чим займається організація «Поступ», і знайти всі відповіді на питання щодо його стратегії і тактики.
ПУБЛІЧНІ АКЦІЇ. Публічні акції слід розглядати і готувати, як інформаційні приводи для розширення поступівского інформаційного поля.
Мета: організація і проведення таких акцій, які будуть популяризувати громадянську ідеологію.
РЕГІОНИ.
На момент переходу до політичного етапу (при досягненні чисельності організації 1000 членів) організація повинна вже мати діючу регіональну мережу. Регіональна мережа повинна мати мінімум вісім регіональних центрів в різних областях країни.
ФІНАНСУВАННЯ. Збільшити кількість поступовців, які регулярно вносять додаткові внески, до 50%.
Реальний переможний марш «Поступу» і громадянської ідеології в країні почнеться тільки після того, коли кількість тих, хто розуміє і підтримує шлях «Поступу», досягне певної критичної маси. Параметри для орієнтиру такі: знають і розуміють суть руху організації – близько 80% поступовців. Після цього в організації природним шляхом залишаться тільки ті, хто буде ПІДТРИМУВАТИ шлях. Тоді і має початися переможний марш.