
Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві на своєму порталі оприлюднено інформацію.
Цитую:
«Держпродспоживслужба м. Києва провела перерахунки споживачам за комунальні послуги на суму 1 млн. 203 тис. грн.
Сектором контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві під час виконання своїх посадових обов’язків з 01.01.2018 року станом на 31.08.2018 року було виявлено численні порушення законодавства при формуванні, встановленні та застосуванні державних регульованих цін в сфері надання житлово-комунальних послуг.
Станом на 31.08.2018 року сектором:
- розглянуто 475 звернень з питань нарахувань за теплову енергію, холодного водопостачання та водовідведення, тарифів на утримання будинків;
- проведено 91 позапланову перевірку на підставі звернень фізичних осіб (споживачів) за погодженням Державної регуляторної служби України.
Порушення виявлені при наданні послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, а також при формуванні та застосуванні тарифу на утримання будинку та прибудинкової території.
З 01.01.2018 року станом на 31.08.2018 року проведено перерахунки на загальну суму 1 млн. 203 тис. грн за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, постачання холодної води та водовідведення, утримання будинку та прибудинкової території.
На керівників підприємств складено протоколи про адміністративне правопорушення відповідно до ч.1 ст.1652 Кодексу України про адміністративне правопорушення.»
І от що нам пропонують:
Для бажаючих пошукати правди та перевірити, як працює система, допис на офіційній сторінці ГУД у Фейсбуці:
Чи насправді система працює?
Система обміну папірцями між громадянами та державними органами і справді добре працює. Настільки добре, що цими папірцями мабуть і обігріватися будемо взимку. Правда в тому, що допоки не буде реалізована можливість 100% обліку тепла самими споживачами, так і будемо марати папір різними зверненнями та проханнями.
Нам повідомляють, що на керівників підприємств складено протоколи про адміністративне правопорушення. Та кому від цього тепліше? Ми, як громадяни своєї країни, та споживачі, в першу чергу маємо вимагати не перерахунку, не зниження тарифів, не субсидій. В першу чергу ми маємо вимагати можливості самостійного контролю за використанням теплової енергії. Не нав’язаного Київтеплоенерго, не загальнобудинкового чи загальнопід’їздного, а самостійного, поквартирного. І тільки в цьому випадку не буде можливості робити з нас дурнів примушуючи сплачувати рахунки за те, чого навіть не можна перевірити.
Нагадую, що політика організації з приводу енергоресурсів є такою:
- Тепло не може бути дешевим, але доступними для громадян та спонукати до економії. Мета енергетичної політики в збереженні власних природних ресурсів. Та направленні прибутків від продажу енергоносія в держбюджет на дороги, медицину, освіту, армію.
- Має бути 100% індивідуальний облік енергії, яку споживаємо. З метою самостійного контролю та можливості самостійної економії.
- Відміну субсидій. Якщо держава платить замість споживача, то і власністю споживача має володіти держава.