
Громадянсько-політична організація «Поступ» має за мету перетворити Україну на велику, заможну країну. Обраний шлях змін передбачає встановлення нового державного устрою — Громадянської республіки, при якій управління державою буде і правом, і обов'язком громадян. Реалізовувати свої право та обов’язок громадяни зможуть безпосередньо, приймаючи участь в управлінні державою, або використовуючи механізм делегування, доручивши управління державою іншому громадянину — делегату. При цьому делеговане делегату повноваження на управління може бути відкликане в будь-який момент і передане іншому. Проте, слід зазначити, що сама по собі реалізація можливості відкликання повноважень делегата не вирішує проблеми з правильним його вибором.
Як правильно зробити вибір делегата, і не тільки делегата, а взагалі будь якого владного посадовця — від керівника ЖЕКу до міністра, щоб потім не витрачати часу на його зміну? Яким повинен бути цей громадянин, щоб при появі у нього владних можливостей, він не став використовувати їх для розкрадання країни з метою власного збагачення?
При виборі будь-якого посадовця необхідно оцінювати його за такими критеріями:
1. ВІДДАНІСТЬ СПРАВІ.
Делегат повинен діяти в інтересах громадян, які делегували йому своє право на управління державою. Він повинен не тільки чітко розуміти свою місію після приходу до влади, а й бути їй відданим протягом усього часу виконання державних справ. На цьому етапі слід відкинути всіх, хто має спільні справи з олігархами, має власний бізнес та тих, хто вже був заплямований своєю діяльністю при владі.
2. ВІДПОВІДНІСТЬ МОРАЛЬНИМ ЗАСАДАМ.
Існує така думка, що влада розбещує. Однак це омана. Людину змінити не легко, тим паче так швидко, як відбувається трансформація сьогоденних депутатів. Слід розуміти — якщо людина при владі не встояла перед спокусою незаконного особистого збагачення, то вона прийшла до влади вже порочною. Влада є гарним підґрунтям для розкриття всіх можливих людських пороків, тому вони швидко розкриваються, розквітають і стають досить помітними. При виборі керівників держави треба уважно розглядати їх моральний облік. Керівниками в Громадянській республіці повинні бути непорочні громадяни, які не піддаються жадібності. Хто непорочний, розбещений не буде.
3. ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ.
При виборі нового керівництва державних установ, особливо на період проведення корінних змін, необхідно віддавати перевагу керівникам з задатками лідера. Хороші і навіть успішні менеджери не завжди є лідерами. Лідер — це людина, яка здатна вести за собою людей. Лідер здатний бачити те, що іншим не підвладне. «Поступу» потрібні лідери з таким внутрішнім вогнем бажання побудувати в країні Громадянську республіку, від якого будуть загорятись інші.
4. ПРОФЕСІЙНІСТЬ.
Кандидат повинен бути підготовлений до виконання завдань, з якими він зіткнеться на шляху до поставленої цілі. Не можна допускати, коли цілою галуззю керує не освічена, в цій галузі людина. Не можуть бути ефективними управлінцями люди з низькими вольовими якостями. Таким людям взагалі не можна давати право управляти іншими.
5. КОММУНІКАБЕЛЬНІСТЬ.
Для налагодження контакту з людьми, не залежно від їх статусу та ступеню знайомства, необхідно бути комунікабельною людиною, яка випромінює позитивний настрій. Людина похмура, дратівлива і невдоволена може бути приємною у спілкуванні тільки використовуючи певні маскування. Однак більшість людей це відчуває і уникає відкритого спілкування. Розряджати любі складні ситуації здатна лише справжня позитивна людина.
Отже досить голосувати емоціями, давайте робити усвідомлений вибір на підставі раціонального мислення, щоб не було соромно ні перед друзями, ні перед батьками, ні перед нащадками.