Більшість громадських організацій мають на меті чудові речі, пов’язані з прогресом та розвитком певного суспільства. І основна їх задача на шляху до мети - донесення до мас певної ідеології чи ідеї. Але чи є ця задача першочергова? Чи може організація досягти своєї мети, займаючись виключно пропагандою своєї ідеї? Чи питання тільки в зростанні кількості членів організації?

Насправді в будь-якій спільноті людей уся активність зводиться до зростання чисельності спільноти та зростання власної політичної потужності. І перший, і другий процес життєво важливі й тісно пов’язані між собою. Жодній організації не вдасться суттєво збільшити власне членство без інформаційних заходів, що висвітлюють мету організації з потрібного боку.

В той самий час потужну, всеохоплювальну пропаганду не можливо уявити без чисельної і професійної команди, що забезпечується зростанням кадрової бази. Найцікавіше те, що починає працювати ефект самозаохочення. Люди, вступаючи до лав організації, природньо зацікавлені в успіху її пропаганди, а значить і в збільшені кількості членства. Це зумовлено споживацькою частиною мотивації. Якщо «ідейна» частина людини може отримувати задоволення лише від процесу, то прагматична частина людини тяжіє до отримання своєї частини успіху спільної справи якомога швидше. Отже, більш прагматичні і дієві люди, не вагаючись, долучяться до обох процесів пропаганди і агітаційної роботи. 

Щоб довести правильність вищенаведених тез, треба розглянути приклад найпростішої організації – релігійної громади. У релігійній громаді всі без виключення члени за першої ліпшої можливості спробують розповісти оточуючим про свою громаду, що є по суті пропагандою. Якщо серед оточення знайдуться зацікавлені люди, то неодмінно запропонують продовжити більш глибоке знайомство з метою вступу людини у громаду. Це і буде агітаційною частиною процесу. Навіть, якщо взяти стародавнє плем’я чи сучасну наддержаву, у них в решті-решт всього лише дві задачі. Збільшення чисельності і пропаганда ідеології. А будь-який прогрес у напрямку мети організації може бути лише на базі успішного виконання цих двох задач.

Отже, не бійтесь ділитися з оточенням власними поглядами та ідеями. Сміливіше гуртуйте однодумців навколо спільної мети. Впевнено міняйте всесвіт навколо себе, як це вже робимо ми, команда ГО Поступ!