
Матеріал підготовлено на підставі розбору Доктрини «ГРОМАДЯНСЬКА РЕСПУБЛІКА».
Розділ VI. СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА «ПОСТУПУ»
Питання 8: Порівняння методу вербовки по залученню кадрів із методом перебору. З точки зору якості/кількості/трудозатрат.
Відповідь:
Метод вербовки - це стимулювання людини приєднатись до «Поступу», використовуючи або позитивні засоби мотивації (кар’єра, зв’язки, пошана, захист, досвід тощо), або негативні (обіцяння, що до всіх, хто нам відмовив, ми доберемось, або хтось інший добереться). Практично, це використання споживчого підходу, але більш розвинутого та з індивідуальним підходом.
Щодо якості, то цей метод дає поганий результат. Якщо людину треба мотивувати, щоб вона почала виконувати свій громадянський обов’язок, то перед нами соціальний дрон. А нам точно не потрібні соціальні дрони. Враховуючи, що треба вивчати людину, робити щодо неї спеціальну розробку, то це вимагає великих трудозатрат і часу. Це значить, що масовість ми тут не отримаємо. Цей метод може використовуватись у виключних випадках, коли нам тактично для якоїсь мети потрібна в організації та чи інша особа. Висновок - цей метод не підходить ані з точки зору якості, ані з точки зору кількості.
Питання 9: Порівняння методу перебору (наш метод) і методу масової агітації.
Відповідь:
Метод масової агітації (реклами політичної чи комерційної) завжди має за мету вплинути на емоції людини. І під впливом емоцій людина має щось зробити (або не зробити).
Так, дійсно, при масовій агітації під емоційним впливом люди можуть долучатись до організації. Це так.
І тут зразу постає перша перепона. Масова агітація можлива лише за наявності достатнього ресурсу. Цей ресурс є або гроші, або масова ідеологічна організація, яка виступає як колективний агітатор. В нашому випадку можливий варіант тільки як колективний агітатор. Гроші ми принципово у олігархії не беремо. Не беремо саме на першому етапі. Потім будемо брати, але це окрема тема. Як ми бачимо, то на даний момент організація «Поступ» ще не має достатнього кадрового ресурсу, щоб стати колективним агітатором необхідного рівня. Цей необхідний рівень передбачається досягнути саме при зростанні організації до 1000 членів. Саме тоді й маємо перейти до політичного етапу. Висновок, на даному етапі розвитку організації метод масової організації не буде дієвим. Але це не все.
Навіть, якщо нам гроші впадуть з неба і в нас буде фінансовий ресурс, то все одно цей метод (масової агітації) теж не буде для нас підходити. Саме тому, що він впливає на емоції. А емоції діють недовгий час. Тобто людина може приєднатись до нашого громадянського руху під емоційним впливом. Потім у неї її емоції змінюються. А емоції у всіх завжди змінюються. І вона стає у нас пасивом, який просто платить членські внески, в кращому випадку. А зазвичай перетворюється на прямий баласт або взагалі на деструктив. Наприклад, починає розповідати, що ми «стоїмо на місці», що «треба негайно йти на вибори», треба «щось робити» чи якісь інші дурниці. Це завершується виводом людини з організації.
Нам потрібні зараз люди, які РОЗУМІЮТЬ наш шлях. Всі його етапи та особливості. І його підтримують. Цього досягти методом агітації неможливо, лише методом перебору. Бо ми шукаємо вже готові для нас кадри, а не вирощуємо під себе.