Вашій увазі пропонується поточний тактичний план роботи організації “Поступ”.
Орієнтири (план) роботи громадянської організації «Поступ» в 2020 році (погоджено в лютому 2020 р.)

КАДРОВИЙ НАПРЯМОК

ЗОВНІШНІ КАДРИ - вирішити задачу чисельного зростання організації «Поступ». Вектор: домогтися регулярної роботи всіх поступовців, але на добровільній основі. Принцип роботи для членів команди: кожен день стартувати від двох нових діалогів по знайомству з «Поступом» з двома цілями: пошук тих, хто до нас приєднається і розширення інформаційного поля організації. Успіх обумовлено двома чинниками: загальна кількість початих нових діалогів і доведення кожного діалогу до логічного завершення.

ВНУТРІШНІ КАДРИ - створити кадровий моноліт. Вектор роботи – залучити всіх членів «Поступу» в діяльність. Принцип досягнення: домогтися того, щоб кожен член організації знав і розумів суть діяльності організації (всі розділи Доктрини). Схема роботи: дізнатися - зрозуміти - прийняти - діяти.

ІДЕОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК

Робота напрямку зосереджується на роз’ясненні Доктрини «Громадянська республіка».

ПОЗИЦІЯ «ПОСТУПУ»

Мета: зробити «Поступ» лідером громадської думки. Орієнтир: випуск позиції організації з регулярністю, не менше однієї на місяць, з подальшим її розповсюдженням. Позиції повинні бути креативними, а не реактивними. Кожна позиція повинна викладатися в тому числі і на каналі «Поступу» в Ютубі.

ПРОПАГАНДИСТСЬКИЙ НАПРЯМОК

Основний упор в роботі пропагандистського напрямку робиться на піарі наступних позицій:

1. «Поступ» - єдина сила в Україні, яка знає і декларує сутність проблем в країні, має конкретний план дій і рухається за ним.

2. «Геть демократію!» і «За громадянську республіку!».

3. Побудова Великої України.

4. Тактичне гасло: ЕКОНОМІКА - СПРАВЕДЛИВІСТЬ - АРМІЯ.

5. Вороги - соціальні дрони. Головний вектор роботи напрямку - розширення інформаційного поля впливу «Поступу» на суспільство. Інформаційне поле включає в себе:

- кількість адресної розсилки газети «Громадянська республіка», стратегічний рівень (перехід кількості в якість)

- досягнення 10 000 бази розсилки;

- кількість «лайків» сторінки «Поступ» в ФБ, стратегічний рівень - досягнення 10 000 «лайків».

- відеоролики, досягнути рівня – один ролик на тиждень.

Завдання по інструментам пропагандистського напрямку:

Газета «Громадянська республіка». Зробити газету більш популярною Девіз: газета – спільна справа!

ПУБЛІЧНІ АКЦІЇ. Публічні акції слід розглядати і готувати як інформаційні приводи для розширення поступівского інформаційного поля. Мета: організація і проведення таких акцій, які будуть популяризувати громадянську ідеологію.

РЕГІОНИ. На момент переходу до політичного етапу (досягнення чисельності організації 1000 членів) організація повинна вже мати діючу регіональну мережу. Регіональна мережа повинна мати мінімум вісім регіональних центрів по Україні в різних областях.

ФІНАНСУВАННЯ. Збільшити кількість поступовців, які регулярно вносять додаткові внески, до 50%.

ТАКТИКА

1. Тепло.

2. Спрощена система підприємництва.

3. Земля.

4. Армія.

Реальний переможний марш «Поступу» і громадянської ідеології в країні почнеться тільки після того, коли кількість тих, хто розуміє і підтримує шлях «Поступу» досягне певної критичної маси. Параметри для орієнтиру такі: знають і розуміють суть руху організації – близько 80% поступовців. Після цього в організації природним шляхом залишаться тільки ті, хто буде ПІДТРИМУВАТИ шлях. Тоді і має початися переможний марш.

Інші статті з цього номеру