Вхід
Контакти
Мапа сайту
Телефон:
067 732 6195

481

СОЦІАЛЬНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РЕКЛАМА ЯК ВАЖІЛЬ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ

Зображення користувача marchenko.

Поступінформ №481 (21.02.2013 – 27.02.2013)

Михайло Марченко,

член ГО «Поступ»

В 2011 році з’явилася інформація, що влада Китаю вирішила скоротити кількість розважальних програм та реаліті-шоу на телебаченні у зв’язку з пропагандою ними фальшивих цінностей і через сприяння зниженню рівня культури та освіченості народу. Професор Пекінського університету масових комунікацій Ши Тун’юй прокоментував ситуацію: «У нас в одній такій програмі учасниця прямо сказала: «Краще плакати на задньому сидінні BMW, ніж посміхатися, сидячи на багажнику велосипеда». Молодь стала цитувати ці слова в Інтернеті як якусь життєву мудрість. Але якщо розібратися – це жахливо! Наша країна існуватиме недовго, якщо це не припинити».

Також у цих матеріалах:

МИ – НАЙКРАЩІ СПОЖИВАЧІ, АБО ЯК СЛІД СЕБЕ ПОВОДИТИ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ПОКУПОК!

Зображення користувача Anna Lysachenko.

Поступінформ №481 (21.02.2013 – 27.02.2013)

Анна Лисаченко та Ігор Костін,

члени Виконкому ГО «Поступу», напрямок Захист»

Сьогоднішні кожен з нас навіть не замислюється скільки разів на день(!) виступає в ролі споживача.

Також у цих матеріалах: