Вхід
Контакти
Мапа сайту
Телефон:
067 732 6195

ДЛЯ ЧОГО І ХТО СПЛАЧУЄ ДОДАТКОВІ ВНЕСКІ В «ПОСТУПІ»

Зображення користувача ПОСТУП.

По організації було проведено опитування щодо сплати додаткових внесків. Кожному поступівцю було задано два питання: "Чому в організації, ті, які дають додаткові внески, їх дають, а ті, які не дають - їх не дають?".

Результати опитування опрацьовані і планується на самі «цікаві» відповіді надати коментар і опублікувати в газеті, звісно без вказування прізвища поступовця, що надав таку відповідь.

Тепер необхідно ще сказати (нагадати) основні принципи щодо додаткових внесків.
1. Ясно, що тільки за рахунок регулярних внесків розвивати нашу справу важко. Можливо, але це йде довше. Тому ми й використовуємо цей інструмент.

2. Головний принцип сплати додаткових внесків – це ДОБРОВІЛЬНІСТЬ! Це принципова позиція. Не потрібно сплачувати ці внески тим, хто цього робити не хоче. Або хто вважає, що такими ось листами та такими опитуваннями ми якось давимо на поступівців щодо їх сплати.

3. При сплаті додаткових внесків в першу чергу ціниться УЧАСТЬ в цьому процесі. Бо це робиться добровільно. І якщо це робиться, і робиться добровільно, то це означає, що людина підтримує організацію та її шлях. А не знаходиться в організації за якихось інших мотивів. Тому сплата внесків, навіть, в розмірі п’яти гривень в місяць теж є ознакою поваги до нашої роботи. Крім того, це й реальні гроші. Якщо, наприклад, сто чоловік буде сплачувати лише по п’ять гривень, то це майже повністю компенсує сьогоднішній наш бюджет по рекламі в Фейсбуці. Проте, якщо людина має такий статок, який дозволяє сплачувати більше, то це, ясна справа, оцінюється як неадекватна позиція.

4. Всі додаткові внески направляються лише на пропаганду та акції, які пов’язані із пропагандою нашого шляху. На оплату праці поступівського апарату ці кошти не використовуються зараз та не мають використовуватись в майбутньому. Для цих цілей мають застосовуватись регулярні обов’язкові внески. І по мірі зростання чисельності організації саме так і буде робитися.

5. Всі факти сплати додаткових внесків завжди фіксуються разом із сумами. І ця фіксація має бути постійною. Для того, щоб потім, в майбутньому, можна було чітко визначати, хто й як підтримував наш рух. Наприклад, для встановлення державної підтримки старості. Ми плануємо вводити державне забезпечення старості. Так от, ми, як правляча структура, маємо добитись того, щоб ті, хто постійно і регулярно вносив добровільні внески, мав додаткове забезпечення від держави. Тут буде мати значення двох факторів: регулярність і постійність сплати та відносний розмір внесків. Наприклад, якщо людина мала невеликий дохід, але сплачувала по 5-10-20 грн, вона має отримувати в старості від держави більшу підтримку, ніж той, хто мав великий дохід, але сплачував ті ж самі 5-10-20 грн. Ясна справа, що при призначенні державної підтримки старості в першу чергу буде братись до уваги все-таки реальна практична участь в роботі, а не сплата грошей. Бо нам потрібна праця, а не відкуплення від цієї праці.

6. Ми виходимо з того, що той, хто сплачує додаткові внески, не тільки таким чином показує свою повагу до нашого шляху. Але більше цікавиться нашим шляхом і поступово від пасивної участі переходить до більш активної. Це підтверджується вже існуючою практикою.

7. Будь-хто з поступівців, хто хоче знати, куди саме направляються гроші, може прийти на засідання Виконкому і це дізнатися. Це питання регулярно розглядається на кожному другому Виконкомі. КОЖНИЙ МІСЯЦЬ! Тому якщо хтось колись буде запитувати щось на кшталт: «А куди йдуть ці гроші?» – буде виказувати просто неповагу до тих, хто працює. Бо, повторюю. БУДЬ-ЯКИЙ поступівець може прийти на засідання Виконкому (а якщо з іншого міста, то по телефону під час засідання) і все дізнатися. І якщо людина не цікавиться цим питання, не приходить на засідання, а потім запитує, куди йдуть гроші, то вона, повторюю, проявляє свою неповагу до загальної справи!