Вхід
Контакти
Мапа сайту
Телефон:
044 360 1795

КОНЦЕПЦІЯ ПОСТУПОВСЬКОЇ ПРОПАГАНДИ ІДЕОЛОГІЇ «ГРОМАДЯНСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ»

Зображення користувача ПОСТУП.

Передумови

Демократична форма правління з часом показала свою неефективність. Саме завдяки демократії владу в своїх руках узурпував капітал прямо або через своїх представників. Основний демократичний інструмент — вибори — довів свою неспроможність забезпечувати доступ усім громадянам до влади. Існуюча система спроможна оновлюватися лише тими людьми, хто може перемогти на виборах. Найчастіше ці люди не є ефективними та талановитими управлінцями, що спрямовують свої зусилля на розвиток країни.

Традиційні демократичні вибори мають безліч недоліків. Це й безвідповідальність депутатів, безвідповідальність виборців, відсутність репрезентативності, висока залежність результатів виборів від соціального, культурного, економічного розвитку населення. Відсутність реального контролю громади над депутатами призводить до того, що влада концентрується в руках тих, хто має контроль над фінансовими ресурсами. Якщо за демократії основною цінністю є виборець, безіменний представник електорату, який не несе ніякої відповідальності за свій вибір, та, відповідно, не має ніякої відповідальності за долю своєї країни, то головною цінністю Громадянської республіки є громадянин, який, в першу чергу, приймає активну участь та тісно пов’язує своє життя та життя своєї родини із інтересами своєї громади, краю, країни.

Мета

Головна наша мета - побудова Громадянської республіки. А для цього потрібно впровадити в маси ідею Громадянської республіки. До 80% населення мають дізнатися про Громадянську республіку та зрозуміти її сутність. Для отримання вказаного показника, згідно соціологічної норми, необхідно досягти певного рівня розуміння ідеології активними верствами населення.

  • Етап 1. До 3% активної частини населення розуміє ідеологію Громадянської республіки. На цьому етапі необхідно лише нагнітати пропаганду.
  • Етап 2. Від 3% до 6%. На цьому етапі очікується початок ланцюгової реакції, коли ідея Громадянської республіки почне поширюватися серед всього населення країни.
  • Етап 3. Від 6% і вище. На цьому етапі необхідно зосередити зусилля на агітаційній роботі щодо початку конкретних практичних до приходу до влади та встановлення нового порядку.

Шляхи і способи досягнення

Уся пропаганда має бути спрямована на просування у маси двох «якорів»:
– викриття реальної сутності демократії з девізом «Геть демократію!»;
– роз’яснення основних засад Громадянської республіки з девізом «За Громадянську республіку!».

Пропаганда повинна відповідати таким критеріям:
– масовість охоплення цільової аудиторії (громадянсько-активні люди);
– системність дій;
– прогнозованість результатів з можливістю їх оцінки.
Для успішної пропаганди необхідна передова ідеологічна база. Джерелом цієї бази є власна ідеологічна газета.

Для роз’яснення ідеології Громадянської республіки необхідно:

1. Захопити інтернет-простір, як масовий та найдоступніший засіб передачі інформації, яким користується цільовий прошарок активного населення України. Для цього нам потрібно:
– створити та просувати сайт Громадянської республіки;
– створювати контент для підтримки сайту;
– організувати роботу блогерів, як джерела створення та розповсюдження експертної інформації про Громадянську республіку;
– створити команду ретрансляторів (розповсюджувачів) інформації про Громадянську республіку з першоджерел. Організувати роботу цієї команди.
– створити та підтримувати групу у найпопулярніших соціальних мережах (SMM-менеджмент).
2. Розвивати немережеву активність (офлайн-акції, мітинги, флешмоби, тощо) для підтримки іміджу організації та генерації контенту для розповсюдження (фото, відео, тексти…)
3. Прорив (вихід) на загальноукраїнські мас-медіа.
4. Створити власне інтернет-ТВ (на першому етапі – канал на Youtube із регулярним, щонайменше один раз на тиждень, наповненням).

Основні методи роботи

1. Створення контенту
– створення візуальних матеріалів (відео, фото, зображення) на тему Громадянської республіки;
– написання статей, заміток, думок, висловів тощо для подальшої публікації у газеті та у соціальних мережах;
– немережева або офлайн активність для створення візуального контенту.

2. Власна ідеологічна газета
– наповнювати газету виключно ідеологічною та аналітичною інформацією;
– відійти від іміджу внутрішнього корпоративного формату;
– оптимізувати подачу матеріалів (з додаванням інфографіки, ілюстрацій);
– експертність матеріалів, що публікуються.

3. Блогери
– системність публікації інформації ідеологічного характеру;
– Бажано, щоб у кожного блогера була одна основна спеціалізація;
– блогер повинен мати своє «обличчя».

4. Ретранслятори (розповсюджувачі)
– системне поширення інформації про Громадянську республіку з першоджерел (газета, блогери, сайт, сторінки у соціальних мережах);
– участь, коментарі у дискусіях, обговореннях у соціальних мережах та відстоювання позицій громадянської ідеології.

5. Веб-сайт Громадянської республіки
SEO-оптимізація, просування у пошукових мережах та контекстна реклама за необхідності.

Очікувані результати

Реалізація Концепції повинна призвести до того, що мінімум 80% населення країни мають зрозуміти ідеологію Громадянської республіки. Це призведе то того, що мінімум 10% від вказаного населення підтримає ідею Громадянської республіки. А це, у свою чергу, стане стартом до практичної реалізації її принципів.

Параметри оцінки досягнутих результатів

Основними критеріями оцінки ефективності пропаганди та підрахунку громадян, які підтримують ідеологію Громадянської республіки, приймаються такі показники:

  1. Кількість відвідувачів сайту ГО Поступ Громадянської республіки.
  2. Кількість позначок «Подобається» сторінок та груп ГО «Поступ» у соціальних мережах.
  3. Кількість отримувачів газети.
  4. Рівень цитування ідей Громадянської республіки.

За зазначеними показниками повинна формуватися звітність бажано не рідше ніж один раз на місяць.

А це треба просто знати

  1. Ефективність пропаганди досягається виключно за допомогою емоцій та повторення, незалежно від того, негативні емоції чи позитивні це виклаикає.
  2. Пропаганда вважається якісною, якщо в голові залишається те, що пропагується.

Терміни досягнення мети у цій концепції не розкриваються.

Концепцію узгоджено на Громадянській середі та у групі «Поступ-координація»

Також у цих матеріалах: